Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Ο ...ΠΕΤΡΟΥΗΛ !!!

Μπαίνει ο καινούργιος γυμναστής στο γυμναστήριο του σχολείου και για να γνωρίσει τα παιδιά, λέει:
-- Με λένε Κωνσταντίνο και για να γνωριστούμε καλύτερα, κάθε παιδάκι που θα το ρωτώ, θα μου λέει το όνομά του... Λοιπόν, πως σε λένε εσένα παιδί μου;
-- Εγώ είμαι ο Σαμ... λέει το παιδί...
-- Τι θα πει Σαμ.. Σαμουήλ δεν σε βάφτισε ο παπάς; Σαμουήλ θα λες το όνομά σου... Εσένα νεαρέ πιο είναι το όνομά σου; ρωτά τον επόμενο,
-- Μιχαλάκη κύριε, λέει ταπεινά και σεμνά ο Σαββατάκης...
-- Αααα... δεν μου αρέσουν αυτά, σοβαρεύεται ο δάσκαλος για τις κακοτροπίες των ονομάτων. Στο εξής, θα ζητάς από όλους να σε φωνάζουν Μιχαήλ.... Εσένα πως σε λένε; ρωτά τον επόμενο...
-- Εγώ είμαι ο Γαβλήλος κύριε...
-- Αμάν πια, δυσανασχετεί ο νέος γυμναστής, αν συνεχιστεί αυτή η ασέβεια στην ονοματοδοσία θα σας βάλω τιμωρία... Για να δούμε... εσένα νεαρέ πως σε λένε;;;;;
-- Εμένα με λένε ...Πετρουήλ κύριε... λέει δειλά - δειλά ο Πέτρος
και κόκαλο ο νέος γυμναστής!!!
Η φωτό είναι από το www.heraklion.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου